Weekend

Ja, äntligen dags för helg, alltid lika skönt, och alltid samma jävla ångest på söndagen för man undrar vart hela helgen tog vägen, hela söndagen blir lika tråkig varje gång, man tittar alltid en film från nio och så dags och sova för det är skola... så min slutsats är SKROTA SÖNDAGAR :)

Menmen det är alltid ett önsketänkande, tror dock inte de slår in, denna gången heller. Så nu i helgen så får jag försöka vara kreativ och försöka motarbeta söndagsångestmonstret, så idag fredag skall jag mjukstarta igenom att äta lite gott igenom räkor med aioli och bröd, så blir det nog säsongsfinal i På Spåret, haha! Så blir det när man är pank och inte kan gå ut och ta några kalla, så de kalla får tas hemma istället.
Lördag blir en fotbollsdag med matcher från Premier League, vet inte vilka som möts men de är iaf chelsea, arsenal och manchester som visar, för så är de alltid, Liverpool spelar på söndag och då måste de bli tre nya poäng! Sedan på lördagkväll blir det biograf á la Bergakungen och filmen som skall ses blir nog Benjamin Buttoms otroliga liv, och eventuellt underdogen The International. Efter bio blir det nog hemgång, eller eventuellt ta någon fika med linda.
Söndagen blir säkert lika slapp som vanligt, skall spela match i varberg klockan 4a och efter matchen är klar och man duschat och skall hem så är väl klockan ungefär 7, och ja vad skall man göra då ? - Jo varför inte titta någon nio film till halv tolv och sedan sova.
Jo som vanligt misslyckas söndagen brutalt, alltid samma misstag....


Kommentarer
Postat av: Majken

Så jag antar att du tröttnade på att jag hade rätt angåen de upphovsrättslagen med tanke på att du blockade mej? Erkänn när du har fel istället, herregud.

2009-03-05 @ 11:36:31
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0