Nystart ?

Hej, igen! Jag har funderat på att börja blogga lite grann igen, egentligen vet jag inte varför, för antagligen är det väl ingen som läser den, men iallafall, det är lite kul trotts allt att skriva.
Jag kommer inte ihåg när jag skrev senast men antar att det är ett antal månader senast, och vad som har hänt med mig sedan dess kommer jag inte ihåg, men jag går iaf sista året på gymnsiet vilket är otroligt skönt.
Jag har kommit till steg 5 i handboll, vilket innebär att vi är i finalsteget bland de 8 bästa lagen i Sverige, vi spelar SM den 6-8 mars, skall bli hur kul som helst!

Men jag antar att jag har ändrats som person med, jag vet inte på vilket sätt, jag är trotts allt 19 år nu och har skaffat min körkort och så vidare, men jag har ändå ingen aning om vad som kommer hände i mitt liv framöver, tyvärr lever jag nog bara i nuet, om det är bra eller dåligt vet jag inte. Dem som känner mig och läser detta tänker säkert att jag är lite dum i huvudet, för jag berättar verkligen inget för någon annan, jag har ett bra skal på mig

Men det kanske finns något positivt i detta med? - Det tror jag verkligen, och jag menar det också för jag tror att nu när jag tar studenten känner jag mig lite fri, jag har andra valmöjligheter som jag egentligen inte har nu på min piss-skola (aspero idrottsgymansium, bra för din idrott, resten suger pung), det är bara en evig plåga att gå där, ämnerna man har är skit, du har ingen valmöglighet utan du får bara göra det du inte vill.

Men nog om detta för idag, jag hoppas att jag kommer tillbaka och skriver mera, kommentera gärna (endas om man skriver vem man är).

Kommentarer
Postat av: nattis

back on track my friend? :) <3

2009-02-20 @ 13:50:32
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0