Vad säger du ?

Jag satt och snackade med en god vän idag och helst plötsligt satt jag och tänkte på vilken är egentligen det bästa filmer jag sett ? - Jag satt och funderar, och kom slutligen fram till The Boondock Saint, för den har verkligen det bästa manuset till den bästa storeyn, med en grym uppsättning med skådespelare.

Så jag säger, om du vill se på en bra film titta på " The boondock saint" för det är iallafall den bästa film jag sett,
Sedan tänkte jag på vilka andra filmer som är bra, och det finns absolut en del dröse med filmer som är sevärda.
Men jag tycker att "Sagan om ringen" trioligon är helt fantastisk, så den är ju absolut helt sevär.
Även har jag "Inside man", " Batman begins",  och nya filmen "Wall-E". Där har vi en början.

Jag kan även rada upp filmer som är grymt bra här kommer några.
"Blood Daimond"
"Prison Break"!
"Dear Devil"
"The Departed"
"The sum of all fears"

Där har vi en början, om ni har några frågor om filmer så ställ de bara, jag är berädd på de flesta filmera, om jag inte är det så lär jag titta på de, för jag är verkligen film intresserad.

Serier som jag gillar är då Prison Break och CSI Las Vegas som just nu är dominerande, det är ju något som fallar i min smak, det betyder inte att ni andra gillar det. Prison Break säsong 4 kommer ut i sverige i novermber så det är ett tag kvar, men ni som kan laddar ner kan göra det innan, jag är väldigt nyfiken hur det kommer bli, vad jag vet som kommer Sarah tillbaka, för hon har inte dött, hon lyckades "fly", utan att någon märkte det. Men i verkligenheten så vet jag att hon födde ett barn så hon var tvungen att dra sig ur. Men vi får se hur det blir, det blir spännande.

Hoppas att alla haft en bra helg i övrigt, själv har min vart lite halv seg, hostat och haft mig, även hjälp pappa med att byta fönster, det är inget lätt arbete skall jag säga, dem jävla fönsterna är tunga. Men nu har ni nytt alla fem st, och det kan jag lova er att det är mycket mer jobb än vad det låter som.

Men hoppas att ni får en härlig bakfylle/deg söndag men mycket ömhet och kärlek till livet, om det är någon fråga ni bill ställa är det bara att maila eller skriva gästboksinlägg, och de som klagar, för i helvete skriv erat namn och var inte anonyma, ni är så jävla fega, stå för era jävla åsikter, jag tar de, jag lovar er.

Citerar låtsång "And now its to late, to laaaaaaate" (8) Nomy - Cocaine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0