En liten... Eftertanke.

Jag har just insett misstag, förödande misstag som kanske har kostat allt. Men jag lovar att den kan hitta tillbaka.
Att vara med någon så mycket, att ses ett antal gånger per vecka är krävande, fast det böhöver inte vara krävande i ett negativt perspektiv, men när man umgås så mycket måste man ha något speciellt.
Många tänka nog att, ja kärlek är det väl man behöver? - Och såklart behöver man det, men jag kan lova dig/er att jag har precis insett att det finns något som är mer behövligt.

Jag tänker inte säga än vad det är, för antagligen är det nog det just du tänker på minst. För det finns så många faktorer som måste passa in, väldigt många faktiskt. Det mesta kommer automatiskt genom att bara vara glada och kreativa med och mot varandra. Men när man ses så plötsligt, utan några tankar och det klickar direkt, det är då kärleken flyter framför det viktigaste.

Jag skall säga er det viktigaste som jag hade missat, och det var vänskapen. För jag viste egentligen inte vem du var, för kärleken hade redan tagit mig, men jag såg det aldrig som att du även var min vän, vem du var. Jag hoppas att folk som läser detta försöker förstå, jag vet att det inte är lätt, men snälla förstå att vänskap är mer än kärlek.


Och på tal om kärlek till vänner, Queen - You my best friend.

Kommentarer
Postat av: anna

vem är de du skriver om?

2009-01-28 @ 20:23:12
Postat av: Martina

Du har fått en utmaning. Kolla min blogg... kram

2009-02-04 @ 10:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0