Matlagarn :)

Dagen börjar men en försovning så missade matten, men vem klagar när man får sova lite exktra :) inte jag i alla fall ! Sedan bar det av till skolan där jag bara hade en lektion till Samhäll B vilket blev en lektion på bara en knapp timma, den handlade om terrorism, så intressant tycker alla säkert ! Menmen, så jag hann gå upp och kolla vad jag fick på Nationella i Matte B och......... JAG KLARADE DET ! :D  Har vart nervös så in i helvete att jag skulle gå IG i detta men nu är jag Godkänd och det känns skönt :)
Därefter åkte jag hem och gick in på Ica, där tippade jag lite på några matcher som kommer imorn på Handbolls EM
Såhär tippade jag :)
Island - Sverige, En 2a
Danmark - Norge, En 2a
Kroatien - Polen, En 2a :D
Detta gav mig oddset  8,03 och jag satsan 20 kr så jag kan vinna dryga 160 kr om det går in, det var bara en kul grej :)
Och nu har jag lagat 3 fina kycklingklubbor som jag skall trycka i mig som en slags lunch/middag en blandning :)
Och ikväll är det match mot Guldkroken i Heidhallen 19:40, Dags att Krossa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0