Målvaktsparader

Ja, Handboll, EM, Match, och det är Norge mot Ryssland. Ryssland borde gå in som lite favoriter i sådana här match historiskt rätt, men nej nej. Norge har hemma EM, har enormt publikstöd, jag skulle kalla det Ryssland har pressen, Norge kan lira.
Om någon såg Sveriges match i torsdags och såg Tomas Svensson, han var mäktig i mål med sina 48 %, så skulle ni sett Guden idag, Steinar Ege i Norges mål, han hade 61%, han var helt omöjlig, han tog verkar allt. Klart att detta inte går och jämföra för ryssarnas skott var inte dem bästa, och Island är ett bättre lag än Ryssland, men shit, vilken målvakt, lägg namnet på minnet.
Matchen slutade med en 11 måls seger förr norrbaggarna med 32-21, storslam kallar jag det!

Kommentarer
Postat av: Mongofocka

Du är så jävla metro-/transexuell. Jag hatar dig. Du borde dö och brinna i helvetet.
/Hellmoppers

2008-01-19 @ 02:54:37
Postat av: Orsaa

du din jävla pajas, kom fram från din jävla håla o kom fram face to face med mig då! så kan du ta med vilka fan du vill, SÅ DÖDA MIG DÅ! komigen bara din jävla mesiga internetsnackare, agera då för i helvete, titta mig i ögonen o våga gör något då, sitt inte bara och hyckla på internet din jävla fega hora, du har sålt dig!

2008-01-19 @ 22:02:49
Postat av: Anna

Asså mongofocka varför behöver man bli tyken över internet å va så jävla feg i verkligheten?? Jävla big mama bebis asså!!. Orsaa gött skrivet :D

2008-01-21 @ 20:21:06
Postat av: Mongofocka

Ja snälla kan du inte slå mig? fetknopp gå och kura ner dig i roys mage :)/hellmoppers

2008-11-10 @ 20:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0