Handbollsdag

Ja, en handbollsdag var nog bara förnamnet! Jag gick upp vid en 11, halv 12, åt frukost och fixa till mig allmänt, sedan ungefär kvart över 12 så körde jag till Kärra med bilen, övningskörde med farsan då förstås, vi skulle kolla handboll där såklart och det hela startade klockan 13. Efter den matchen så fick vi åka iväg för jag skulle till heidhallen och träna handboll, självklart körde jag då med.
Vi var exakt 8 personer som tränade, två utan dem var ledare, vart är alla? - Bara för att det är lördagshelg. Direkt efter det så åkte vi ut till kärra för att kolla ännumer handboll av SM-handboll steg 4a. vi kollade på en del matcher till halv 8 för då var det dags att åka igen, gissa vart? - Jo, såklart hem och titta på handboll för då var EM-match mellan Sverige och Frankrike. Och Frankrike var ett nummer förstort för Sverige som kämpade in i slutet. Matchen slutade 28-24 men det var stunder då Frankrike ledde med 8 mål. Men bra jobbat av Sverige som minskade plusminus statistiken.
Och imorn blir det ännumer mer handboll ut i kärra, då det avgörs vilka som går vidare till Finalspelet steg 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0