Fredag den 18/1 2008

Ja, denna dag började tidigt, redan klockan 7 var det uppgång, som vanligt ungefär 20 minuter innan jag skulle gå, jag är en sjukt seg person på morgonen, dem som känner mig fattar =) Ja, menmen, så fick man tvingat upp sig över att ens egen morsa tjötar hål i huvudet på än, haha, hon säger så roliga saker på morgonen så ibland undrar jag vad hon tänker med som idag kommer hon in "Daniel, sätt dig upp i sängen så du vaknar(inget händer) Pappa säger det" haha, jag skrattar åt det nu men på morgonen blev jag bara sur ! (A). I alla fall så kunde jag åka bil till skolan för jag börjar soppas tidigt så jag kunde åka med Mamma, som idag åkte med en arbetskamrat som släppte mig vid Kristinedal för vi hade handbollsträning kl 8 på morgonen :( det suger hårt.
Men man får se det roliga i det, man får spela inomhusfotboll, tvåorna mot treorna, det är underhållande, vi var tre man mindre än dem men ändå så vann vi, det säger ju allt om oss ;)

Ja, träningen var slut 9:20 och nästa lektion började 12:45 kallar man det håltimma eller? Det sugen också, att sluta 15:15 på en fredag, vi som slutade kl 10 i ettan :( Varför bli äldre? haha
Vi hade första lektionen i Engelska B och fick såklart en lite läxa att fixa inför nästa lektion, men vad hade man räknat med. Fast läxan var rätt, man skulle bara göra en liten kort interjuv av klasskamrat, jag fick Therese Grün, haha, har typ aldrig pratat med henne ändå går vi i samma klass, oherre asså :D
Men lektionen var lugnt och våran lärare Cecilia var snäll så vi fick gå 14:50 typ, så var väl hemma en timma senare ungefär, så kom jag hemma släppte av min väskan och packa upp den, sedan dra jag och farsan till Ica och handlar. Så köper vi oss var sin kebabrulle som middag, riktigt gott =)

Idag skall jag säga att jag är dödstrött och jobbar för att hålla mig vaken så det blir nog en TV kväll idag, lite handboll på tv TV4sport 22:05 om man är intresserad, sedan skall jag eventuellt köra bil också, halv 12 ungefär, hämta morsan i stan haha =) får se hur det bra, ha en bra fredagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0