Sunshine

Goddag torsdag och äntligen en dag som man vaknar upp med mindre förkylning än dagarna innan. Idag börja vi med nytt ämne i skolan och det var idrott&hälsa med J.Bäckström. Och det var faktiskt riktigt roligt, det var ungefär som när man hade gympa när man gick i högstadiet, riktigt underhållande faktiskt =)
Började vi halv 10 och slutade vid halv 12, sedan slutade vi, hur skönt som helst.

Och när jag kom ut så kände hur jäkla skönt det var, blå himmel och solen lyste upp allting, och jag fick en sådan där god härlig sommarkänsla i hela kroppen. Så när jag kom hem tog jag av mig mina jeans och satte på mig ett par shorts :) och inte kort efter det satte jag mig faktiskte ute i solen och solade lite, och det kändes så jävla skönt, jag vill ha sommar nu!

Imorn är det fredag då kommer min bror och hans fru över och äter middag med oss, mycket trevligt. Sedan är jag ensam hemma på lördag, så om någon är ledig så är det bara att höra av sig till mig :)  Ha en fortsatt trevligt afton allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0