Här har ni, här får ni!

Som ni har sätt har jag inte bloggat på någon vecka sådär, men det är inte alltid man har tid, men försöker blogga när jag väl kommer på något att skriva om. Och just nu känns det som att jag har jävligt mycket att dela med mig.

Min helg var helt okej, på fredagen var min bror och hans fru över på middag hos oss. Mamma hade köpt thaimat och det var riktigt gott, blev liksom en naturlig törst av det ;). Sedan på kvällen kom ju dagens höjdpunkt "Så skall det låta", grymt program, fast denna fredagen var lite tam tkr jag, bara massa lugna låtar. Programets höjdpunkt var när sångaren i hammerfall(vet inte vad han heter) sjöng Metallicas låt Enter sandman, då mådde jag bra.
Sedan på kvällen lirade vi lite spela, ni behöver inte fråga vem vinnaren var :)  Vi spelade yatzy och geni!

På lördagen åkte morsan o farsan till tyskland, m.a.o jag hade huset för mig själv, och när man har den friheten ja då blir det öl till fotbollen direkt klockan kvart i 2 med arsenal-Liverpool, matchen slutade 1-1,
Kvällen blev tam som fan, skulle dragit ut till stan, men den person som skulle höra av sig gjorde INTE det, då blev det så.

Söndag och kvalmatch, dags för bk Heid mot aik, kval till allsvenskan. Det spelas två matchen, en hemma och en borta, så plussar man ihop målen och det laget som gjort mest mål på dessa två matcher vinner då en plats i allsvenskan. Och jag må säga att jag har nog aldrig sett ett så taggat BK som inför denna matchen, och vilket spel dem spelade, dem totalt krossade aik med hela 35-23, jag har aldrig sett BK spela så bra på hela säsongen, grymt gubbar!

Måndag och dags för skolan, jag har nu historia i 8 veckor och det känns sådär kul, är ändå lite intresserad men det kommer bli mycket plugg. Denna veckan skall vi göra ett arbete som korståg som skall presenteras på fredag, kanske inte det roligt, men jag gick hemma kanske en timma efter lektionen började, vi sa att vi jobbar hemma istället för vi skall bara skaffa info.
Men istället när jag kom hem rensade igenom alla papper i mitt rum, visst låter det trist men jävlar vad roliga saker jag hittade. När jag slutade i 9an så gjorde man "Min personliga högstadiebok" där man skrev om sig själv från 6-9, och även kommenterade hur det var att sluta och mina minnen osv.
Sedan hade jag även kommenterat alla i min klass med ett litet rim, vilket jag inte hade kommit ihåg, och då hade jag skriver såhär om markus "Markus som hock gillar, men ibland undrar vad Hardy nilsson dillar" HAHA, och jag satt säkert i 10 minuter och bara skratt år det, det var på den tiden man hade humor och roligt i skolan.

Tisdag är det idag och jag hade gått runt laddad hela dagen, men då undra ni säkert, vad är det för idiot som går runt och laddar hela tiden, JO då skall jag berätta för er det är dags för Champions League kvartsfinal mellan Liverpool-arsenal match 2/2 och förra matchen slutade 1-1, vilket är ett bra utgångsläge för Liv'pool!
Själv tror jag att liverpool vinner med 1-0, mål av F.Torres så klart !
För er som inte fattar något av vad jag skriver kolla då klockan kvart i 9 på kanal TV6! Då kommer ni fatta, ha det gött, glöm inte att kolla nu!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jävla tönt det ska inte vara liverpool det ska vara Manchester United å Barcelona!!!! :P :D Puss

2008-04-17 @ 16:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0