1 April ni vet !

Idag vart det en ny månad, och gud vad skönt det var. Idag hade vi 1 grader ett tag =) fyfan vad skönt, hoppas att våren är påväg nu, på riktigt, och bort med all snö!
Själv så var jag på löplabbet och hämtade mina inlägg som jag skall ha i skorna, och samtidigt köpte jag nya löpar skor som kommer att behövas nu för ute säsongen. Sedan körde jag bil med farsan hem, för att hämta min morsa och min morfar för att åka ner till Ikea och kolla lite. själv tittade jag på en ny säng som jag troligtvis skall köpa, den är 140x200 :)  Större plats äntigen, min säng nu är så liten.
Och ikväll är det Champions league som jag självklart skall titta på, men den stora matchen är inte förän imorn då liverpool möter arsenal i london!
Annars ha en bra kväll, kolla gärna på fotbollen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0